merve81 uyku sorunu yaşayan varmı bizim gibi uykuya geçişte çoook ağlıyor sesini bastırırsam uyumaya dönüyor buarada ayakta sallıyorum yatağında sallarken de yapıyor çok üzülüyorum bu duruma benim gibi olan varmı
123ahmet merve81 Benİm oğlumda öyle kundak yapın yarım bide tavanda hamak biraz olsun iyi geldi bize geri hemen uyaniyo mu
Aniliko Bizzzzz varız. Bazen dua aciyorum bazen sesini bastırıyorum öyle sakinlesiyor . Babası evdeyse çarşafla sallayıp sakinlestieip öyle ayağıma alıyorum ama Uyuduktan sonra da 20 dakika yarım saat sonra uyanıyor.
seymanuryy Aniliko 12. Hafta atakları galiba. Bende öyle 3 ay 1 günlüğüz.. şey anlamadım da sesini nasıl bastırıyorsunuz 😅
Aniliko seymanuryy telefondan piş piş sesi açıyorum duyması için yüksek sesle ya da bazen dua açıyorum onu duyunca dikkati dağılıyor susuyor bazen ama 😀
Emeel Bende aynı sorunu yaşıyorum 3 aylık şu an. Çok ağlıyor nerde yanlış yapıyorum diye kendimi sorguluyorum sürekli 😢
merve81 Aniliko bende böyle yapıyorum ama ağlaya ağlaya uyutmakta istemiyorum neyapsam bilemiyorum uyutmasamda ağlıyo uyumak için
Aniliko merve81 susmazsa kucağıma alıyorum dolastiriyorum en az ağlayana kadar bunu yapıyorum kıyamıyorum ben de ağlamasına