Öncelikle hayırlı olsun bebişiniz hoşgelmiş 😍
göğüsler yara oluyor ilk etapta evet bebek emdiği için orda bi deformasyon oluyor yani yara oluyor ama sonrasında iyileşmemisinin sebebi temiz tutmamamız, Küçük cam bir saklama kabına su doldurun ilk başta ılık olsa iyi olur , sonra içine toz karbonat karıştın , o kap yanıbaşınızda dursun içine de bi çay kaşığı koyun, her emzirdikten sonra üşenmeyin bi pamuğu ıslatın kabı karıştırıp çay kaşığıyla , göğsünüzü silin pamukla, sonra da krem almışsnzdır yara için ucuna da o kremden sürün birkaç defadan snra rahatlama hissedeceksiniz emin olun, sütü de sağınca biberonun ağzını kapatıp dolaba koyun, siz gece uyurken anneniz ısıtıp bebeğinize verebilir , böylelikle biraz dinlenmiş olursunuz kendinizi toplayana kadar, ısıtırken de çaydanlığın altında su kaynatın veya biberonun sığabileceği bi cezvede, sonra onu ocaktan alın biberonu içine koyun , ama en dikkat edilmesi gereken şey biberonun kapağı açık olsun ki gaz sıkışmasın içinde, süt hafif ılıdığı zaman kapağını kapatıp verebilirsiniz, sütünüzün fazla olması çok güzel birşey, biryere gidecek olursunuz evde kalacak olur bebeğiniz o zaman işer yarar, veya birlikte dışarı çıkacak olursunz emzirmek heryerde mümkün olmayabilir o zaman biberonla verebilirsiniz dolaptaki sütünüzü, dışarı çıkınca da minik termoslar var uzun , onlara kaynar su koyun çıkarken çantanzda dursun, bebeğinize vereceğiniz zaman onun suyuyla minik bi biberonu sığarsa bardağının içine , veya direkt termosun içine koyup ısıtıp verebilirsiniz , herkes bana da diyordu karbonatla sil diye , üşeniyordum , her seferinde o karışımı hazırlamak zor geliyordu , sonra dedim kolaylaştrmak varken zorlaştırıyoruz hayatı , karışımı hazır tutayım Yanımda o zaman daha kolay olur dedim gerçekten de öyle oldu ❤️Hayırlı olsun tekrar emzirmekten vazgeçmeyin , dediğim gibi biraz geceleri sağdığınz sütü versin yanınızda kalan kişi sizi biraz dinlendirsin, sizde sabah daha güçlü dinç uyanın ki mücadele etmeye haliniz olsun🌹🐥👶🏼❤️