Ozgeruya Gece kızım emmedi hiç bu aksam emmek isterse onu vermelimiyim yoksa sağıp dökmelimiyim? Kayinvalidem beklemiş süt verme sağ dök dedi ama bilgisi olan varmı?
Durunil123 Ozgeruya lütfen kayınvalidenizi dinlemeyin. Bu saçma sapan şeyler nerden çıkıyor allah aşkına.
esos93 Ozgeruya sagdiginiz sütü biberonu koyup yada kaşıkla verin çocuğunuza dökmek de nerden çıktı oda sıcaklığında 3 saat olması lazım bekleyebilir anne sütü dolapta 3 gun buzlukta da 3 ay diye biliyorm yinede netten iyi araştırın sürelerini ama asla dökmeyin millet anne sütü bulamıyor siz dokecekmisiniz
Ozgeruya Durunil123 bnde inanmıyorum böyle şeylere ama bi danışayım dedim ztn azaldi artik emdigi kadar emsin diyorum
Umut20 Yooo bisey olmaz yaaa gerekçesi neymiş:-) valla 16aylik çocuk yani gece ne kadar aktif emebilirki ister istemez normalde de birikiyor zaten ben gündüz veriyorum kendi şahsi fikrim sagmamaniz ve dökmeseniz daha iyi olur tabi
Ozgeruya Umut20 bnde istemiyorum tabi dökmek bnmkide gunduz emmiyor gece emiyor o yuzden emsin diyorum
Ozgeruya Kizlar bziim alerjimiz var bide doktorumuzla görüştüm birakabilir dedi istersen kes dedi rahatlarsiniz ikinizde dedi