Snfk Kızlar oğlum 1 yaşına girdi. Dün geceden beri emmek istemiyor. Acaba bırakmak mı istiyor emmeyi anlamıyorum. Emzik emerken falan bi sıkıntı yok. Ne yapmalıyım? Yaşayan var mı? Biberonu da kabul etmiyor.
Snfk Eliffmomm evet bi sıkıntı yok. Normal. Sadece uykudayken emiyor. Sol göğsümü hiç almak istemiyor. Sol göğsümü verince hemen uyanıyor.
Melismelis Snfk çocuklar hep bir göğsü daha çok sever belki sol göğsünüzü içmeye içmeye ekşimiştir biraz tanemden boşaltın öyle deneyin hatta iki göğsünüzü de bize normal gelir tadı ama onlar daha iyi anlar
Snfk Melismelis sabahtan beri sağıyorum zaten çok sertleştiler. Yani bi ekşilik varsa çoktan düzelmiştir tadı diye düşünüyorum.