Kahraman4545 Zeytinyağı kullandım bepantol kullaniodum prima kullanıyorum pişik gecmiyo bi turlu tam geçer gibi oluyo yine oluyo bebeğimde tuvalet yaparken agliyo ne önerirsiniz ?
TheBaby Kahraman4545 Duş aldırın. Biraz havlu yada bornozla kalsın. Sonra iyice kurulayın. Sürün sudokrem. Bitti gitti çok geçmiş olsun. Benim oğlumun felaketti. Bu şekilde 2-3 günde geçti gitti. Bez yapmıştı.
Madu Kahraman4545 Altını her değiştirdiğinizde gece zor olur tabi ama gündüz yapsanız bile yeter poposunu güzelce yıkayın kurulayın pişik kremi sürün (ben mustela dan çok memnunum) biraz bekleyin ve bezleyin. Bi kaç güne geçicektir.👍🏼