Kızlar uzamış anne sütğ sarılığımız var, bir sylık oldu. Değeri 10 civarı ama halsizliği vs geçti artık uyanmakta güçlük çekmiyor. Geceleri 2 saatte bir emziriyordum fakat kendine kalsa 3-4 saatte uyanıyor. 2 saatte bir devam mı etmeliyim yoksa artık 3-4 saate izin versem mi? Mama da veriyoruz