Slm kizlar. Salı günü kızımın kontrolü vardı idrar ve kültür tahlili istedi ve bir turlu alamadık hep kaçırıyoruz. Sorum şu tahlil ne kadar süre içinde teslim edilmesi gerekiyor yani kaç gün içinde ? Tekrar kayıt actirmamiz mi gerekiyor yada? Bilen varsa cevaplarsa çok sevinirim