Mervehtp81 cikolatahurma yeteri besinsizlikten çok kaka yapar demişti doktorum benimkide 10 günde yada 7 günde 1 sefer yapıyor kaka
turkan-5 cikolatahurma benim oğlumda öyleydi her bezi öyleydi doktora dedim sıkıntı yok her emdiginde yapabilir dedi. Kilo alımı iyiyse sıkıntı yoktur
Golduz cikolatahurma benim bebeğimde aynı doyuyor ki kaka yapıyor demişti doktor . Bebeğiniz kaç kilo sizin
Melismelis Mervehtp81 benim de kızım 5 6 günde bir yapar ben de acaba beslenmiyor mu diyorum çünkü oğlum çok yapardı kilosu da iyiydi. Kızımın da kilosu iyi bence doktorların dediği gibi hepsi normal bebekten bebeğe değişiyor
Mervehtp81 Gizemisss doktorum öyle demişti bana kilo alımı düşük se ve çok kaka yapıyorsa yeterli beslenemiyor olabilir demişti doktor
Mervehtp81 Gizemisss altını ciziyim kilo alımında problem varsa ama kilosu iyise kaka çokta yapsa sıkıntı.yok
Kaderlmc cikolatahurma canım benim bebeğimde 3 aylık doğduğundan beri öyle hatta bebek hemşiresine sorduk çok kaka yapıyor diye oda çok iyi işte doyduğunu gösterir demişti. Kabız olmasından iyi yani bağırsaklarının da çalıştığını gösterir
Golduz cikolatahurma kilosu gayet iyi annesi Endişe etmene gerek yok kaka rengi altın sarısı ise sorun yok maşallah bebeğin doyuyor ki kaka yapıyor
defnemilam cikolatahurma ben 4 ay emzirebildim ama emzirdigim sure boyunca her emmede kaka yapardi. kilo alimi iyi oldugu icin doktor onemsemiyordu. bizim kaka mukusluydu ama arkasindan kan gelince alerji tanisi aldik. ek gidayla kaka sayisi dusuyor zaten.
cikolatahurma defnemilam Yok şükür mukus yok doktorumuz kakasına bakmıştı o yönden sıkıntı yok demişti
Kaderlmc cikolatahurma ilk bende öyle sandım ama şükür birşey çıkmadı canım ishalle ayırt etmesi de zor cidden
Tugce cikolatahurma o aylarda bebeklerin şamandırası bozuk oluyor 🙈🙈😂 gazla beraber biraz pırtlatır onu kakadan saymayın. Sulu,köpüklü, partikülsüz çok miktarda ve günde 6dan fazla yapıyorsa bu durum 1 hafta sürüyorsa o zaman ishal diyebiliriz