HavvaHalil95 Kızım 3 aylık durduk yere uyuma saati zamanında çok ağlıyor susmuyor sesi gidiyor o kadar çok ağlıyorki dayanamıyorum neden sizce normal mi geçer mi atak mı gaz mı anlamadım ya