Aesma Sizce artık odasında yatırmalımıyım yoksa daha erken mi🤷🏻♀️? Yanımızda anne yanı beşiğinde yatıyordu ama artık tutup kendini kaldırmaya başladı o yüzden güvenli değil. Gece genelde uyanmıyor.. odası hemen yanda, yinede telsiz gerekli mi sizce?
Kuzumveben Aesma bende yeni ayirdim canim 7 ayligiz 15 gundur odasina yatiyor cimcimem zaten gece uykusu olan bi bebeğim var Alllaha sukur gece bir kere kalkar emer sabahta 7 gibi gune baslariz bizim yatak odamizla bebek odasi arasinda 1 oda var bebek telsizi aldik gayet net geliyor sesi bide benim uykum cok hafiftir ama ustunu cok aciyor kizim besikte ordan oraya farkli sekilde donuyor her zaman ustunu actimi diye bakiyorum simdi bisey degil yaz ama kisa dogru uyku tulumu almayi dusunuyorum
edizinannesi Aesma ben 2 buçuk aylıktan itibaren kendi odasında yatırmaya başladım çokta iyi yaptığımı düşünüyorum bence bian evvel ayırın sonra ayırmak zor olur
Fulyag Aesma biz de yakında ayırmayı düşünüyoruz şu anda 7,5 aylık odası hemen yanımızdaki oda ben kamera olmasına rağmen duyamam diye çekiniyorum bazen uykum ağır olabiliyor bir de uyandığında ağladığı için duyarım diye düşünüyorum bence önce deneyin duymaz ya da içiniz rahat olmazsa öyle telsiz alırsınız 😊
Bulutaren Merhaba canim 10 dk once bende kendi odasina yatirma deneyimine gectim tabiki park besigine alistgi icin once ordauyuttum daldiktan so ra ke di odasina koydum bugun bizim odada yan tarafta ama benm uykum cok hafif oldugu icin hemen duyarim bebegim 7 aylik oldu bugun tam
Aesma Bulutaren bende uyuttum odasında beşiğine yatırdım ama ben nasıl uyucam bilmiyorum aklım sürekli oğlumda ya uyanırsa duymazsam diye😅
Bulutaren Aesma ya valla ayni sekilde ole onceden kafami kaldirsam goruyordum simdi gormemekte tuhaf gelio.. benim bebegim cok uyanior ama ya eger bugun zor gwcerse yanimda yatirmaya devam bakalim gece ne giydiriyorsun canim yatarken ben atlet ustune tisort giydiriyorm altinada ince uzun pijama ama cok terlior hala anlamis degilim
Aesma Kuzumveben benim uykum biraz ağır duymayabiliyorum bazen ondan korkuyorum sadece telsiz alıp almamakta kararsızım yan oda olduğu için gerekli mi acaba diye düşünüyorum
Aesma Bulutaren bakalım bende bugün ilk kez ayırmış oldum nasıl geçecek bakalım inşallah zorlanmayız❤️ Sıfır kol zıbın üstüne uzun kol üst giydirdim altında da tek eşofman altı. Benim oğlumda çok terliyor ama Akşamları serin oluyor biraz
GokSe Aesma bende telsiz kullanıyorum canım aslında gerekli bişey ama odalar yan yana olduğu için fazla kullanılmıyor gerçekten duyuyosun hemen ağladığı zaman
Benimoykum Aesma benim kızım da 6 buçuk aylık bende sıfır kol üstüne uzun kol giydiriyorum altına da uzun pijama ama aşırı derecede terliyor üzerini de örttürmüyor🙄 Resmen mücadele veriyoruz ben örtüyorum o açıyor bide yüzüstü uyumayan bir bebekti alt dişi patladığından beri dizlerini kırıp yüzüstü uyumaya çalışıyor kafasını yatağa dayıyor resmen 🤦♀️
GSME Aesma kısa kollu zıbın altına şort giydirmeye başladım terlemiyo üç gündür. Bi de üstüne müslin bez örtüyorum
Ahsenimltm Benimoykum terliyirsa neden ortuyorsunuz ki benim kizim 3 aylik kisa kollu zibin ve ince pijama ile yatiyor ustude acik sabah emzirnesinden sonr ustunu muslinle ortuyorum
Denizcanturk edizinannesi bende 3 aylikken ayirdim. İki yetiskinin soludugu bi odada kucuk bi bebegin yatmasi hijyen ve saglik anlaminda da dogru degil bence.
Alyanur Vay anasını ya ben sabah kadar 30 kez uyaniyor diye dertleniyorum siz ayirmaktan bahsediyorsunuz valla masallah hepinize allah nazardan saklasin 9 aya giriyoruz bu arada 1 hafta sonra ben yanimdaki.park.besige bile yatıramıyorum cok.uyaniyor diye düşünün
Betus_93 Alyanur bende saskinlikla okudum valla. Bizde 30 kez nerdeyse kalkariz. Surekli emzik icin uyanir durur. Mamayla beslenmesine ragmen uzun soluk uyumaz. Max saat basi uyanir. Bizde 8.6 gunluguz. Niye uykumuz hic yokki😔🤦🏻♀️
cankuzularim Alyanur 😂😂😂 vay anasını 👍😂 canım kokuna mı alıştı 9 aylıkta olmuş neden uyanıyor ki açaba🤔
Alyanur Betus_93 valla ne bilim canim ya Anlamadimki kac kere post açtım uykuyla alakalı yok dogdu dogali uykuyla alakalı skntiliyiz hegecen.gun daha da zorlaştı uykumux hele bu aralar dişten herhalde cok.uyaniyor Allahim acilarini yasatmasinda bir an evvel.de normale dönelim gerçekten uyumayan cocuk cok.zor ANNE psikolokisi 0 oluyor
cankuzularim Alyanur anam bi oku üfle😂 biz beyaz gürültü ile uyuduk aylarca hala yıl olacaktı yeni kestim ya benim psikolojim bozuk bu oda ayırma konusunda oğlum 14 günlükken kusmuğuna boğuldu hastaneye giderken nefes alamıyordu gözümün önünde gitti yavrum o günden belli gündüzleri bile hep yanımda kendimi nasıl törpüleyecem bilmiyorum kızım da gelecek mecburum ama korkuyorum ayrı yatmaktan çocuklarla ayrı oda da yatamam eşimi tek bırakamam😏😣😔 İnan psikolojim bozuldu
cankuzularim Aesma vallaha biz 1 yaş 5 günlük olduk 27 haftalıkta hamileyim oğlum bizimle beraber yatıyor kim yüzünden babası yüzünden alıştırdı şimdi de çocuk gitmiyor 😂😂 ben napcam asıl bana çözüm kızım gelecek onun yandaki beşikte yatması lazım hoş beşik boş oğlum yanımızda uyuyor ama bir odada 4 nefes olmaz kızımı nasıl ayrı oda da yatıracam ya da ben oğlumu nasıl ayırmalıyım gece uykusu da süper sabah a kadar uyur 😂 ama ben olmazsam uyur mu bilemem elimi tutarak uyuyor tuvalet e kalksam kalkar asıl çözğm bana lazım valla bazende senşn gibi düşünüyorum hadi ayırdım ben nasıl dururum burda 40 kere gider gider gelirim herhalde bişey mi oldu memesi mi düştü bi bakayım diye 😩😩😩of çok uzun oldu hakkınızı helal edin ama vakit erkenken ayırın
Alyanur cankuzularim ben ilk cocugumu ilkokula kadar ayiramadim düşün nefesinu hissetmem lazımdı cok Zor seyler ama.kesinliklr alistir sana daha zor olur obur türlü kıyafeti ni koy yanina kokunu hissetsin dene bi belkidr ilk gunler sendr zorlanacaksin ama.alisirsin