nilimsi Merhaba anneler oğlum 6 aylık ama daha desteksiz oturamıyor. Tek başıma ek gıda vermek zor oluyo haliyle bir elde tutarak vermek zaten çok ta az yiyor 3 gün kuralıyla veriyorum. Kimi desteksiz oturmadan başlamayın ek gıdaya diyor doğru mu
Sinemisssss nilimsi 8.ayda desteksiz oturdu ama ben 5. Ayda başladım ana kucağında doktorumun izniyle tabi
Bilgemayse nilimsi Sadece yedirirken mama sandalyesine alıyorum onu çok yormadan yedirip kaldırıyorum. 6 aylık benim bebeğim de
TheBaby nilimsi Desteksiz oturamıyor benimkide ama veriyorum. Ana kucağınız varmı onda çok rahat yiyor. Mama sandalyeside aldım ama arada kullanıyorum
Eymosunannesi nilimsi 7 aylik oglum desteksiz oturamiyorm mama sandalyesinde doyurup kaldiriyorm gayet rahat oluyor
Aysenes nilimsi desteksiz oturmasını beklemeyin başlayın zaten 6 aylık olmuş. Ben turkiyede değilim ama burda 4 aylık başlıyolar, 4 aylık bebek desteksiz oturamıyor bile. Dik değilde biraz yatar pozisyonda yedirin zaten cok yemiyolar ilk başlatda.
Zlm nilimsi ben kızım 4 aylıkken baslamistim destekli oturuyordu 6 aylık hala desteksiz uzun süre oturamiyo heycanlaninca falan devriliyo 😄😄 ama ben verdim ek gıda mama sandalyesinde oturtuyodum