Ttugbaa ebruu05 yaptırabilirsin bende 2 aylıkken gitmiştim çok acıdı yani ilkinde bile bukadar acımamıştı bilgine 🤣
ikibabybirmom ebruu05 İki ay olmuş yaptirabilirsin bence kesi yerine dikkat etmesini söylersin yapan kişinin
Ttugbaa ikibabybirmom kesi yerine dikkat etmesine gerek yokki etrafı acıyo zaten kesi yeri benim hala uyusuk 3 aylığız ☺️
ikibabybirmom Ttugbaa Benimde öyle 6 aylık olduk uyuşuk hala ama nedense orası aciyormus gbi geliyo yani değişik bı his 🤭
durucinar 2ay korkuma jilet yaptım 🤦🏼♀️ agdaya geçtim 3.ay ama uyuşuk zaten hissetmedim desem yeri o yüzden sıkıntı yapma yaptırabilirsiniz
Ttugbaa ebruu05 evet ben aldırdım dediğim gibi kesi üstü hissedilmiyo zaten etrafı acıyo aldırabilirsin yani ☺️
Deletedmom_73 ebruu05 Valla ben kendim ağda yaptım kesi yerime yüreğim ağzıma gelerek yaptım belimden ter aktı ama sonuç hiç bir şey olmadı 😂
Dimitrina_kovaceva ebruu05 evet üstüne agdayı sürdü yukarı ya da aşagı değil yana doğru Çek dedim . Yana doğru çekti . Kendimi çok kasmıştım acıcak diye ama tüylerin çekildiğini bile hissetmedim uyuşukmuş 🤣🤣🤣