Mdmd Bugün bazı marketlere baktım raflara yazı asılmış 1 taneden fazla almak yasaktır diye. Ayçiçek yağı, şeker, un, bakliyat gibi ürünlere kotalı satış yapıyorlar…
Gupssse Mdmd evet geçen ben de gördüm 3 tane kotası vardi.yag reyonunda olması ilginç geldi 5 lt yağı 3 tane alması normal zamanda bile zordu hele şimdi..
Muaziim Bende istanbulda esenyurtta anpa grossta gördüm yağlardan 2.alımı yasaktı 1 ay önce görmüştüm
manicurist Mdmd savaş çıksa dışarıya çıkamasak 1 ürünle evdemi oturucaz hey allahım ya bu dünya nereye gidiyor yarabbiim
Domino stok için bugün alirim yarin da esik alır yavas yavas stoklarız. hay allahım sen yardım et ne günlere kaldık.😤
KumsaLina Domino stok için en az 1000 TL lazım Allah fakirin yardımcısı olsn. Hadi biz yine alabiliyoruz çok şükür fakir napsınn
Mom62626272 Mdmd evet iZmirde a 101 de bugün başlamış Allah’tan 2 gün önce almıştım 2 tane yağ sürekli zam geliyo diye yapıyolar bence
Domino KumsaLina Vallahi cnm ben de enn fazla 2 adet alirim 😂 o da zar zor yıl basından sonra patlayacak zamlar diyorlar ondan. Allah herkesin yardımcısı olsun insallah.