Arkadaşlar benim kızım da üç aylık sadce anne sütü alıyo ve ikinci ayımızı kaka yapmadan geçirdik desem doğru olur iki kez fitille yaptı. Kaç doktora sorduysak huzursuzluğu yoksa fışkırark kusmuyosa sıkıntı yok dedi en Son yine fitil verdik iki gündür yine yapmadı doktor biogai önerdi onu kullanıyorum ona rağmen yapmıyo ama sorun yok bebek huzurlu diyolr doktorlar karnı da yymuşak eğer beşinci ay geçmezse getir dedi doktor😞😞