Selam herkese.bikac gundur gremiyorum sayfa kapanıyordu bakamadim postlara. Çocuklarınız nasıllar. Bizim 21 aylik oldu yusuf cok yaramaz kapı yi tutup pat pat duvara vuruyor .cekmeceler icinde fincanlarım porselenler kiracak dur oglum diye diye yoruldum sizce tepki vermek mi vermemek mi .olmaz oglum kırılır eşyalara zarar veriyosun desm de inadina sanki ya öyle bi donem deyiz yada bilerek gozun icine bakıp söylüyorum hep ogluma ve evde oyuncakları cok etrafta fırlatıyor oyun kuruyorum naısl davranmak lazim .oğlu yaramaz haraketli meraklı olanlarburda mi😊😊🤗🤣😱