Kızlar merhaba, 4 buçuk aylık kızım var doğduğu ilk günden beri kundak yapıyorum şuan bırakmak istiyorum artık çünkü bazen kendine kendine bakıyorum dalmış eli kolu oynadımı hemen uyanıyor ve uyku saatimiz geldiğinde kundak olmadan uyumuyor onu yaptığımda ancak uyuyacağını anlıyor artık büyüdü uyku tulumu aldım kullanamıyorum bile sizce nasıl ne şekilde bıraktırabilirm sizler nasıl yaptınız büyümüş ama halen yapıyorum annem diyo önümüz kış yapmaya devam et zaten 7 8 aylık oldugunda yaz gelir yapmazsın ama ben çok sıkıldım bu kundak işinden bana Bi akıl verin 💆🏻♀️