Mrve64 Hemsiiireeehuhuu teşekkür ederim allah razı olsun yok hiç beni emedi hep mama iki gündür falanda biberonu almıyor görünce ağlıyo aç gbi geliyo içine sinmiyo o içmedikleri kafayı yicem gbi oluyorum
Hemsiiireeehuhuu Mrve64 Ek gıda da alıyor değil mi ? Bence bebeğiniz tok diye istemiyor gibime geldi aç olsa zaten ağlar ister , siz içinize sinmediği için aç sanıyorsunuz bence 😊Ek gıda da veriyorsunuz ya içtiği kadar mama yeterli geliyordur merak etmeyin ❣️
Hemsiiireeehuhuu Mrve64 Evet evet muhtemelen sana öyle geliyor 😊 Bebekler aç olunca ağlarlar , yemiyorsa aç değildir sen gönlünü ferah tut 🌸