Bana da hep öyle derlerdi adet olunca kendimden geçiyordum cocuğun olunca rahatlarsın dediler henüz daha bir kere adet oldum doğumdan sonra bugün de günüm tabi düzenli olursam henüz tık yok ama ilk adetimde cok sancılı geçti busefer nasıl olacam bilmiyorum🥺 zaten piskolojim bozuldu ya hamile kalırsam diye 🥲