[silindi] Kizlar bebeğim 6 aylik oldu ek gidaya baslamak istiyorum hep tariflerde blenderden gecirin diyor benim blenderim yok neyle pure haline getorebilirim catalla yapiyorum iwter istemez topak topak kaliyor sizce ne yapabilirim
Deletedmom44 [silindi] daha iyi pütürlü yemeyi öğrenir sürekli blender çekmekte doğru değil bu sefer bebekler pütürlüyü alışmıyo ben hep pütürlü verdim çok nadir blender çektim
Alpingo [silindi] ben hiç ama hiç blandrdan geçirmedim dişide yoktu çatalla ez mis gibi hep öyle yaptım bide cam rende al meyveleri onda rendele
GokSuM [silindi] ben 1 hafta blenderdan geçirdim bi daha hep çatalla ezdim. İyi haşlanınca çatalla hemen eziliyor zaten. Evde blender sadece kırmızı mercimek çorbası için kullanılıyor. Çok mühim olduğunu düşünmüyorum.
Hipatya [silindi] 7 aylık oldu kızım hep püre halinde verdim şimdi sanki dişi var gibi verdiğim herşeyi çiğniyor eğer blendr verseydim sadece yutacağına eminim blender 1 2 kez kullandım sadece
Rubab_Mommy [silindi] Catalla ezmek daha iyi.Benim blenderim olmasina ragmen catalla ezdim.Puturluye alişmasi cok zor oluyo sonra.