Ben de Müslüme sağ salim bulunsun diye dua ediyordum Bi haber bekliyordum, özellikle Müslüme hakkında Bi post var mı diye girdim foruma da. Kadın ilk ben yemek yaparken o da dışarıda oynuyordu döndüğümde yoktu demişti. Ben de o an düşündüm benim de 2.5 yaş kızım var hiç mi dönip bakmadı çocuk Dümdüz yolda en az 300 metre yürüdü diyelim ki gözle görünür kaybolması için epey yürümüş olması lazım onu da 1 saat yürüm3si lazım. 1 saat hadi anne hiç çocuğa bakmadı, Müslüme tek nasıl yürüdü nasıl hiç ağlamadı ağlasa sesi ormanı inletir benim de aynı yaş kızım var. Tek temennim acı çekmemiş olması umarım umarım canı acımamıştır ama öleli 5 gün olmuş diyorlar tahminen…