Kızlar 40 günlük bebeğim var yirmilik dişim çıkıyor daha önce de çıktı ama ilk defa böyle ağrı yaptı emziriyorum ağrı kesici falan içemiyorum hafifleticek önerisi olan var mı karanfil yağı iyi gelir dediler nasıl kullanılıyor o direk pamukla tanpom mu yapmalıyım