Merhabalar. 2ay 20 günlük bebeğimde bugün hafif öksürük başladı daha önce sarımsak ve zeytinyağının iyi geldiğini duydum daha çok ilerlemeden öksürüğü yapmak istedim ama tam olarak nasıl yapılıyordu aklımda değil bilenler anlatabilir mi ve gerçekten faydasını gördünüz mü