ipekk96 Merhabalar, kızım 5aylık bağırsak tepkimeli süt alerjisi var ve ben döner yedim ve içindede süt varmış sanırsam şuan çok pişmanım tecrübeli anneler etkisi ne olur ne kadar sürer lütfen yardım
Arenilay- ipekk96 yani anafilaksi filan yoksa yani yüksek alerji değilse vücudu pik yapar bi kızarır döküntü yapar mukuslanır dışkısı ama çok sıkıntı yaratmaz kaçaklara dikkat etmen lazım böyle olursa onun iyileşme süresi uzar yani onun vücudu bu alerjiyi unutması lazım şuraya bunu koyayım geçmiş olsun
Sadekahvem ipekk96 3 gün huzursuz ve mukuslu kaka oluyordu sonra geçiyordu kızımda . Ama alerjisi ciddi yükseklikte değildi.
ipekk96 Arenilay- çok sağolun. Çok şükür hiç döküntü olmadı önceden kanda olmuyordu ama şimdi kan oluyor korkuyorum alerjisi yükselirse diye. Alerji değeri yükselme gibi birşey olurmu acaba kaçak olunca
ENA Arenilay- cok zormuş gercekten şimdi daha iyi anladım Allah yardımcıları olsun tüm alerjili anne ve bebeklerin… Güzel bir bilgilendirme👍
Arenilay- ipekk96 kan oluyorsa doktoruyla görüş hemen canım bikerelik değil demekki başka birşeyede alerjisi olabilir tek seferde kan gelmez
ipekk96 Arenilay- gözlemlediğim kadarıyla sadece süte var canım çünkü süt ürünü içeren bir ürün kaçak yaparsam 2gün içinde en fazla 2bezinde az miktarda kan oluyor Kakada, ama korkuyorum şimdi yine yedim ve alerji değeri yükselirse diye
Arenilay- ipekk96 Alla alla baya vücut tepkisi yüksek demekki Allahım güç kuvvet şifa versin bizimde 55 günlükten beri var suan 7. Aydayım 6 ayında kan testinde değerleri sıfırlanmaya baya yakınlamış 7. Ayda bana peynirle başla dedi ama garanti olsun diye 9. Ayda başlıcam ama ben mamayla devam ettim diyette sütüm tık diye gitti alerji çok zor inşallah hemen geçer korkma illaki düzelicek sen diyetine devam et canım🌸
ipekk96 Arenilay- amin inşallah hepimize canım. Ne güzel canım siz atlatmış sayılırsınız darısı başımıza inşallah. Alerjinin üstüne git ye diyende var ama demekki tamamen kesmek lazım canım bizdede bayadır hiç bir belirti yoktu bu hafta başladı kaçak olunca.
Arenilay- ipekk96 yani bunu doktorun karar vermeli kuzum süt intoleransında genelde laktaz emzimi damlası verip süte devam ettiriyorlar ama barsak tepkimelilere süt ürünlerini kestiriyorlar diye biliyorum en iyisini doktorunuz bilir 🙏🏻
ipekk96 Arenilay- sağol canım çocuk doktoruna gidiyordum yeni randevu aldım alerji doktorundan gidince sorucam inşallah hepsini. Randevu bulmak zor özele bile 11aralığa verdi anca
Arenilay- Hulyaeee gaita testinde redüktan maddeye bakılır pozitif ve negatiflik üzerine doktorunuz değerlendirme yapar🙏🏻