Oglumunannesiyim Kızlar bebeğim 1 bucuk aylık salıncak kurup içinde saklamayı uyutmayi düşünüyorum erkenmi böyle yapan varmı acaba kaçıncı ayda sağladınız
Deletedmom0099 Oglumunannesiyim holmen marmaris hamak vardı bende normalde ayaklı ama ben tavana astım bi süre öyle kullandım alışırsa fena başka yerde uyumuyor 9 ayda zor vazgeçirdim valla
Oglumunannesiyim Deletedmom0099 hadiya 😄 alıştırma Mak iyi ozmn eşim de heves ediyo baya oğluma salıncak kurucam salliycam diye 🤣