Buraya yazmak istedim çünkü bebeğimde tam 16 aylıkken dil bağı olduğu anlaşıldı şaka gibi çünkü bn emzirirken hep yarydı höğüslerim doktoruma söylememe rağmen hiç bir şekilde anlamadı neyse sonra ilk devlete gittik gitmez olaydı doktor bana şaka gibi çocuk durmayacağı için ameliyat edeyim hem sünnette olmamış aradanda sünneti çıkarırız ( kimseye sünnet etmedim oğlum istese yapmam ) dedi yine şok tabi okuyorum soruyorum herkes normal hemn yapılır diyor ama bu doktor saçmaldı ve alttan bizden para istedi her neyse bn özel bi doktor buldum bugün ona gittik doktor sadece bir makasla 2 kere kesikle kesti ve bir beze uyuşturucu sıvı nişey damlattı diline koyduk önce sonra kesti minnacık knama oldu tabi çok ağladı hemn arksından çikolata verdi doktor yedi yani yeme içme vs sıkıntı yok kan minnacık dokt
or ağrı olursa şurup içir dedi bugün sadece yani bu kadar bnm gibi olan anneler varsa yazmk istedim korkmayın gerçekten ameliyatlık hiç bişey yok yolunuz iyi insanlara iyi doktorlara çıksın 🥲