Oğlum 40 günlük 10 günlükken emzik vermeye başladım (Philips avent) 5 gün önce emziği bırakmam zorunda kaldık çünkü mememi reddetmeye başladı . Ama emziği bıraktığımız günden beri ne yapsam susturamıyorum sürekli ağlıyor biraz olsun memeye döndü , yine memede ağlıyor ama ilk 2 gün gibi değil karnı tok da olsa uykusunu almış da olsa sürekli ağlıyor ve uyanık olduğu süre boyunca sürekli kucağımda ve emzik istiyor biliyorum artık tükendim bibs markasının emzikleri meme reddi yapmıyor diye okumuştum ama ne kadar doğru bilmiyorum emzik vermeye korkar oldum lütfen bana bir fikir verin bu çocuk emziksiz durmuyor ne yapacağım gurbette tek başımayım ve bu bebeği ben yemek yerken bile oyalayacak tek bir kimsem yok