tuem14 25,5 aylık.
Tekli kelimeleri var. Hadi gidelim diyor, aydiledile diyerek. Hızlı söyleyince öyle çıkıyor. Elimi tutuyor gel diyor gidiyoruz. Ne isterse söylüyor su ver. Elma, mandalina,süt vs. Hepsini biliyor. Napim veriyimmi diyorum ver diyor.
Bir iki üç diyo. Kaç yaşındasın diyorum iki diyo. İyi geceler diyo, istemiyorsa yok diyo. Anne baba dede nene amca abla abi bebek kedi havhav miyav cikcik mee, üüü, mö 😂 isimlerini bilsede hayvanlara böyle söylüyor. Anne bak me, anne bak miyav, anne bak havhav. Baba bak. Anne bak. İn,kalk,gel,otur. Git, gel. Kendi bişey yapacaksa Ayla bıcı bıcı, ayla mama, ayla ee ee, ayla otur, hep ayla 😂 ben değil. Yani dert edilecek bir durum yok bence iyi gidiyor. Bak top, bak su,bak bebek va. Cici yapar severgekir öper. Ayla anne muck muck diyo. Ya da onu biri öperse hemen Anne baba muck muck anne dede muck muck, anne baba cici, kim yaparsa söyler 😂Yalnız bi çocuk olmasına rağmen gelişimini iyi bluyuorum ben kızımın. Elimden geldiğince de dışarı çıkarıyorum. P
Bazen sadece bakkal, bazen avm,hava güzelse açık alan..
Oyuncaklarla oynuyor. Mesela külah benzeri şeye minik toplarindan koyup dondurma diyo, renkli bardak minik şeyler var süs aslında ama artık bardakları oldu onun. Anne bak çay, anne bak su rengine göre kendine seçiyor. Şkaacıktan içiyor. Bebek doydu diyor. Ayla doydu. Var yani az öz cümleler. 😂