Bebeğim 5 aylık olmak üzere gündüz uykusunda doğdu doğalı var sürekli en ufak bişeyde dahi irkiliyo uyanıp ağlıyo ve uyuyamıyo bu neden olabilir ilk zamanlar da notla irkilmedik geçer düzelir diye düşündük ama 5 aylık oldu hala düZelmedi sizce normal mi bu durum başına böyle bişe gelen oldu mu