ikiKudurukAnnesi Menenjit aşısından sonra bacagında sertlik oluşmuştu geçer dediler hep ama aşı olalı yaklaşık 1 ay olacak ama o sertlik küçüldü ama tam olarak hala gitmedi başına böyle bir şey gelen var mı ? Ne yapmalıyım ?
Noname21 ikiKudurukAnnesi ovma şeklinde değilde bol alkollü pamukla sadece 7zerine bası yaparsanız geçer
Merveth ikiKudurukAnnesi evet yaklaşık 1 ay kadar olmasa da 2-3 hafta sürmüştü. Siz bastırmadan ovalayın hafiften geçer gider