Kızlar benim kızım 20 aylık bende 2 aydır çok fazla ölüm korkusu bana bişe olursa kızım başkasının eline kalır korkusu biyere tek gidememe ve aşırı sinirlilik gibi sıkıntılar başladı suan paxera diye bı ilaç önerdi doktor korkularimin ve bu düşüncelerimin azalması gitmesi için düşük doz istedim kızımla ilgileniyorum sersemlesmeyim sürekli uyumayim diye 20 mg yazdı bugün kullanmaya baslicam akşam 20:30 da uyuyor kızım o saatlerde alsam sizce bi sıkıntı olur mu yoksa sakinleşmek için gün içinde içsem daha mı iyi olur ve bu süreçte nasıl ilerlediniz çok fazla bi değişim oldu mu duzelme oldumu sikayetlerinizde yardımcı olurmusunuz