Camdakibebek benimki vestel 2 senedir kullanıyorum. Almadan önce araştırmistim o yazıları bende okudum. Vesteldeki yetkili şey demişti üstüne ağır bisey düşünmediğin sürece kırılma patlama olmaz demişti. Ama kesinlikle siyah alma benimki komple siyah o kadar pis bisey ki yemin ediyorum keşke inox alsaydım diyorum. Sürekli leş gibi duruyor. Ne kadar silersen sileyim bez izi bile kalıyor yani. Alırsan ya beyaz al yada inox al cam alma