Kubra9 7 ayını girdik kızlar diş çıkarıyoruz 3 gündür berbat durumdayım ateşdeçıkyo calpol şurubu içirmekte çok zorlanıyorum varmı benim gibi anneler 😭😭
Noname21 Kubra9 ben uyurken enjektore veriyordum hep ilaçları. Ama tam utku hali degil zaten ilacı bir damla verince uyanır gibi olur o anda verip hemen geri uyituyordum
Asl90 Kubra9 o çok sorun canım ya benim oğlumda öyle şu an 14 aylık hala ilaç içiremeyiz asla yutmaz hemşire bile içeremedi. Şırınga yine daha iyi oluyor ama boğazına doğru değilde yandan dilinin altında vermeye çalışın bogulmasın çok yaşadım çünkü.
avaredolaniyorum Kubra9 paranox s fitil bulabilirseniz onu vermeyi deneyin doktora danışarak bizim burda eczanelerde bulamamıştım ben
Kubra9 Noname21 bi kere enjektör le vereyim dedim veremedim çok gitti birdaha deneyeceğim sanırım başka çarem kalmıyo kilitliyo ağzını aldığınıda yutmuyo bekletiyo 😭
Noname21 Kubra9 emzik alıyor ise emzik veriyor gibi yapıp verin ama tam düz yat8yor olmasin. Calpol de tatli aslında neden içmek istemiyor ki
Kubra9 Noname21 yok emzik tutmuyo evet tatlı severde tatlı şeyleri ama yok içmiyo çok zorlanıyorum yani demir ilacını içiyo bunu içmiyo 😭