Kızlar doğumdan sonra cenemde kalın kalın kıllar çıktı ve çoğaldı.yani sert ve batik oluyor.dogumdan öncesine kadar hiç öyle bir sorunum yoktu.ve şuan aynaya bakmak istemiyorum çok rahatsız ediyor beni.lazere gitmek istiyorum ama herkes gitme daha beter oluyor diyor.vucuduma gittim ama hiç bir şekilde fayda görmedim.4 sene önce gitmiştim.cihazlari iyi değildi hakkım haram olsun onlara 🤦🏼♀️çene için lazere gidip memnun kalan var mi