Çekim gücünü falan bilmem de ben ablamdan kalan çiftli makineyi kullanıyorum. Tabiki bebeğin emdiği gibi şakır şakır süt çıkartmıyor ama benim işimi görüyor. Bu arada makine yaklaşık 6 yıllık. Çift olması zamandan tasarruf sağlar ben 10-15 dk arasında sağım yapıyorum bir ara tekliye döndürmüştüm daha iyi olur mu diye vakit alıcı oldu benim için. Elimde bir tane de manuel var onu da işte süt sağmak için kullanıyorum. 80 lira gibi bir fiyata almıştım. Ama manuel sürekli kullanımda çok yorucu olur.