Merhaba anneler 5 ay 17 günlük bebeğim var doğduğundan beri mastitle uğraşıyorum tam geçiyor tekrar oluyor sağ göğsüm düzeldi onunla emzirmiyorum artık . Sol göğsüm hala geçmedi onu aktif olarak emiyor tıkalı benim sorum emzirmeyi bıraktirirsam bu durum düzelir mi ? Sütüm ilaçla kesilmesi lazım hala aşırı çok kendiliğinden kesilmez