Ysf-kn Bebeğim 4 aylık ve kırmızı balık videosunu çok seviyor arada izlerken gülüyor başka birşey açıyorum okadar dikkatli izlemiyor 😂😂 Sizin bebeğinizin de varmı böyle çok sevdiği bişey 🥰
Mom54554 Ysf-kn otobüsün tekerleği yuvarlağı seviyor küçükken bakkal amcayı severdi , bide anne nereye koyduysan ordadırı ne zaman duysa gülerdi 😅
Milena11 Ysf-kn ben hiç bişekilde video TV vs izletmiyorum ama ceviz adam şipşapşop şarkısında deliriyor 😅😅 bütün gğn evde ceviz adamdan badem adama ordan fındık adama 😅😅
IceLady Ysf-kn kırmızı balıgı ben sevıyorum 😁 ama şahsen ben ogluma izlettirmiyorum 6 aylık oldu oğlum alıştırmıyorum. İlk oglumada o sekilde yapmıstım. 🙂
Ysf-kn IceLady Haaa ay evet erkende ne bilim bazen hiç durmuyor açtım izledi buda arada açıyom geçen misafirliğe gittiğimde dediler sen erken başlamışın diye ama
Noname21 Ysf-kn videosunu değilde şarkısını dinletin. 4 ay icin telefon gereksiz ve erken bence. Ben o kadarlikken yükseğe telefonu koyup şarkılarla kucağımda dans ederdim deneyin isterseniz
Ysf-kn Noname21 Hıhı onuda çoks ever hatta bikere yüzünü yüzüme dayadım dans ediyorduk uyudu kaldı🤣🤣🤣ağzı açık gitmiş ama şimdi biraz kilo aldığı için kollarım dayamıyor 🙈🙈🤣8.5 kilo oldu nerdeyse🤣🤣ama evet haklısınız başka şeyler le oyalayıp biraz uzak tutayım 🥰