ikiprenses_annesi bence bu yükselişin bi düşüşü olacak. Tabi ne zaman olur bilemiyorum. Uzun vade de değerlendirecekseniz altın alabilirsiniz , altın geldiği yeri unutmaz derler. Fakat 2-3 ay sonra bozduracaksanız düşebilir. Faizleri yükselttikleri anda Dolar düşer. Dolara pek güvenim yok. Seçim yaklaştı malum mutlaka düşüreceklerdir. Ki şuan dolar alımı için bi yasa çıktı tam okuyamadım.