Ben de 3,5 ay emzirebildim. Malesef emmedigi için benim de gitti sütüm çok üzgünüm hiç aklımdan çıkmıyor evet ama oğlumla geçirdiğim anları kötü düşüncelerle heba etmek istemiyorum. Bugünlere dönemeyeceğiz, düşünme elinden geleni yaptın vicdan azabı çekmemelisin.