Kızlar bebeğim 6 aylık emziriyorum ek gıda da veriyorum ama gece beslenmesini kesmek istiyorum artık ciddi derecede delirme noktasına geldim başka bebeklere bakıyorum bu aylarda hicbiri gece beslenmesine kalkmıyor kalsa bile 1 kere benimki 40li bebek gibi iki saatte bir uyanıyor emmeden de uyumuyor alışkanlık olduğunu düşünüyorum o uyumadikca da ben uyuyamıyorum sinirlenmeye başlıyorum tutuyorum kendimi bagirmamak için ama bazen bağırıyorum yeter artık uyu diye üzülüyorum tabii sonra 😞 eşimle tartışıyoruz bu sefer bagirdigim için uykusunu boluyormusum uyuyamıyormuş beyefendi 🙄 Allah aşkına nasıl keserim gece beslenmesini yardım edin