Pamukannesi4414 Selamun aleyküm kızlar. Kızım kabız oldu. Hastaneye gittik kabız ilacı verdi ve gerekmedikçe kullanmayın dedi. Doğal olarak ne yapabilirim. Kakasını yaparken çok zorlanıyor dünde ilk defa kan gibi bişey gördüm zorlandığından dolayı çok üzgünüm 😞
SEDANURRRR Pamukannesi4414 benim kızım 1 aylık doktor günde 6 kere (2-3 damla) zeytinyağı ver dedi hiçbir sakıncası yok
Baby2103 Pamukannesi4414 kayısıyı sıcak su ile bekletin daha sonra suyunu içirin kayısı da yedirin.bir kefir içirin. Umarım şifa olur
ElaZeyAras Pamukannesi4414 canım poposuna zeytin yağı sür yani makata yumuşasin yoksa her seferinde kaka yaparken kan gelir. Bir tatlı kaşığı zeytinyağı içir .bol bol su tuketsin. Rabbim şifa versin. Benim kizikamda sürekli kabız olduğu için hep bunları yaptım ben
DurununAnnesi12 Pamukannesi4414 benim postum var kabızlıkla ilgili onu uygula kızım bu uygulama sayesinde kakasını yaptı
minderbob Pamukannesi4414 bnm de oğlum 1 yaşında daha hiç kabız olmadı çok şükür. Yaptıklarımı paylaşayım. Ben sütüm az olmasına ve kilosu az olmasına rağmen mama vermedim mama en büyük kabızlık sorunu eğer veriyorsanız içine mutlaka zeytinyağı koyun ek gıdaya geçmişsiniz yemeklerini bol yağlı yapın yine zeytin yağını göbeğine sürün ayaklarının altına sürün çorap giydirin. Bu yöntem 3 güne kalmaz etki eder. Bu arada kuru kayısıyı az yağla blend edip verebilirsiniz. Poposuna yağ sürmeyi ve uyarmayı önermiyorum etkili bir yöntem olmadığı gibi zarar verebilir
SEDANURRRR Pamukannesi4414 kabız olduğu için mecbur zorlanacak benim kızım 2 hafta çekti ağlaya ağlaya yapıyordu masaj yapıyordum karnına yoksa imkansız çıkaramıyordu zeytinyağını hergün düzenli verdim artık kendi kendine yapıyo çok rahat bir şekilde
Pamukannesi4414 ElaZeyAras onu deneyeyim canım çok teşekkür ediyorum 😍 kakasını yaparken zor ıkınıyor karnına masaj yapıyorum öyle çıkarıyo. Rabbim sizin kızınızada şifa versin bütün herkese de
Pamukannesi4414 SEDANURRRR bende masaj yapıyorum yoksa çıkaramıyor. Zeytinyağ verdim ama düzenli vermedim birde öyle deneyeyim teşekkür ederim ☺️
Aleoveraa Pamukannesi4414 bıçakla hafif kaziyorum incecik dökülüyor azbise zeytinyaginin icine koyup eziyorum elimle birazcik sonra makat bolgesine sürüyorum
Aleoveraa DurununAnnesi12 tercih meselesi tabiki de savunmuyorum ama bu tarz seylerde hep diyorum ki hangisi bebegimi daha cok huzursz ediyor? Gunlerce ikinmasi ve yaparken aci cekmesi mi yoksa mercimek kadar sabun mu
DurununAnnesi12 Pamukannesi4414 1.5 yemek kaşığı yulaf 5 adet kuru kayısı ve armut kaysıyı kaynat yulafı tavada pişir biraz sonra pişen kayısıyla birleştir armut dilimle robottan ya da çiğneyebiliyorsa bu hepsini karıştır yedir bağırsakları düzenliyor