Tostikim Kızlar 1 ay önce doğum yaptım. Doğumdan sonra tuvalete çıkmakta çok zorlanıyorum ara ara kanamam bile oluyor kendimi zorlandığım için. Aynı durumu yaşayıp çözüm bulan var mı?
Aselezgii Tostikim bağsur mu benimde oldu ara sıra oluyor kanama ve çok zorlanıyorum. Sıvı tüket kabız olmamaya çalış yoksaki daha kötü olur gittikçe.birde normal doğummu yaptınız ?
Aselezgii Tostikim kuru kayısı yüket yoksa meyvesuyuda olur sadece suyla malesef olmuyo çoğunluğunu idrarla atıyoruz çünkü ve çorba hergün ben öyle çözüm buldum çok şükür yok daha. Benim normal doğum sanırım ıkınmadan ötürü damar çatlağı yaşıyorum sizede o yüzden sordum 🙈