Selam kızlar bebeğim 7.5aylik 3ay önce idrar yolu enfeksiyonu geçirdi Şimdi de 2 3 gündür hafif ateş oldu Şu anda yok çok şükür ama kendini sıkarak ağlıyor uykuya geçemiyor bı türlü Biz de acile götürdük bağırsaklarında gaz varmış ilaç da vermedi Aslında daha küçükken çok gazlı değildi Şimdi nasıl oldu anlamadım Varmı böyle bı durum yaşayan