Hanımlar merhaba. Bir soru sormak için girdim. Açıköğretim fakültesi sınavları var 27 28 Kasım’da. Bunlar iki oturum mu oluyor. Hangisine istersem mi giriyorum yoksa ikiside mecburi mi. Girmesem yada sınavdan geçer puan alamazsam ne oluyor. Bilen yazarsa sevinirim. İlk sene bilgim yok