Gulenay1234 Kızlar kızıma bebek tarhanası aldım içine de biraz tel şehriye koyucam normal sıvıyağ ile mi kavurcam kendimize yaptığımız gibi ?
NurY Gulenay1234 Bebek salçası kullanman lazım bizimkiler olmaz çok tuzlu , domates rendeleyip koysan efsane olur
Rahimesevda Gulenay1234 ama domates asitli dikkat edersinz verirken pişik yapabilir. Ev yapımı salcalardan alabilirsnz
Emineg35 Gulenay1234 domates asitli olduğu İçin önermiyorlar. Pişirip vermek gerekiyor. Ama onu BİLe 1 yaş öncesi önermiyorlar. Pişik alerji yapma ihtimali çok yüksek
NurY Gulenay1234 ben altı aylıktan beri veriyorum tattirdim alerji varmı yokmu diye yoktu veriyorum bende verebilirsiniz önce biraz tattirin