Bizim de yüzündeki sarılık geçmemişti epey süre kırkı çıktığı halde hafif sari gibiydi. Ama tahlillerinde sarılık hiç çıkmamıştı. Fizyolojik sarılık mi neymiş. Önemli değil demisti doktor. Anne sütünden oluyor demisti. Ama siz gidin bir tahlil yaptırın yine de isterseniz.