17 aylık kızım var tek bakıyorum canımdan çok seviyorum kızımk ama beni çok yoruyor 1 dk oturmuyor sürekli huysuz uykuya direniyor uyusa bile az uyuyor yeter ki canı sağolsun ama psikolojik olarak çok zor bir dönemden geçiyorum 17 yaşında biricik kardeşimi kaybettim artık hiç bişeye sabrım yok sinirleniyorum kızıyorum bağırıyorum çok pişman oluyorum ama elimde değil emziriyorum bebeğime zarar vermeyecek şekilde sakinleştirici olarak bitkisel neler kullanabilirim yardımcı olun lütfen