Deletedmom65802 benimde kızım 5 Ay 19 günlük yeni yeni su vermeye başladım sudan değil de bağırsaklarındaki geçiş döneminden dolayı kabız oluyorlar geçiyor. İki gün yapmadı bugün yaptı, endişelenmeyin bence, çok uzun sürerse tabi ki doktora danışırsınız ama iki gün normal