Kızlar oğlum 15 aylık 2 aydır yürüyor. Bot alacağım ama ilk adım botlarından mı almam lazım illa ? İyi yürüyor ama illaki sendeliyor arada düşüyor falan. İlk adım botları çok çirkin o yüzden fikrinizi almak istedim normal bot alınabilir mi bi zararı olur mu?