Tirtilinannesiii Kahvegerek bazen postlar gorunmuyt. Mesela ben yeni gördüm. Benim kızım altı buçuk aylıkken girdi ilaç verilmedi
Kayracim Kahvegerek ben radyoloji teknikeriyim sorunuzu bebeğinizin yaşını çekimini yazın bilgi verebilirim
Kahvegerek Teşekkürler milyon tane kullanıcıdan önemli bişeydi belki üstte kalsın diyen bile olmamış. Cidden isyan postları boşa açılmıyormuş yani
marscicegi Kahvegerek postu yeni gördüm bende , 2.5 yaşında girdi.uyutamasaydik anestezi verilecekti ,ama uyuttum ,şimdi yine girecek şuan 4 yaşında , uyuyacağıni sanmıyorum, duracağını hiç sanmıyorum mecbur alıcak anesteziyi heralde
minnakimm Kayracim bir haftalık bebeğim böbrek genişlemesi var bunun için bazı tetkikler oluyormuş nasıl yapılıyo ağrılı mı uyutuyorlar mı acaba
Kahvegerek Kayracim teşekkürler ilginiz için 3 yaşında herediter tirozinemi tipleri için dedi nörolog
Kahvegerek Kayracim bir de bi sorum daha olacak 9 Eylül üniversitesine gidicem gün almak için ileri bi tarihe verebilirler. Bi şekilde öne aldırmaya çalışacağım ama özel bi radyoloji merkezi ile de görüştüm bugün sizce özel mi yoksa hastanede mi olmalı çok kafam takıldı
Kayracim minnakimm bazı tetkikler diyince ne olduğunu bilmeden bir şey demek olur mu :) mr dışında uyutulacağını sanmıyorum ama bazı tetkikler nedir bilmek lazım
gorkem2211 gorkem2211 Kahvegerek bebegin küçük mü küçükse makattan vermeleri daha iyi kimse bize böyle bisey demedi ne kadar doğru bilmiyorum bunu doktora sormak gerek ağızdan verilen jel ilerde Allah korusun bütün çocuklarımızı ilerde siroz olma ihtimali varmış çünkü ciğere iniyormuş sadece bir doktor dedi cok iyi araştırmak gerek bu konuyu tek doktorla yetinmeyin ve ne olursunuz emirlik bir durum varsa çektirin ve insallah bisey çıkmaz ciksada elinizden geleni yapın ne kadar erken yaparsanız o kadar çocuğunuzun hayatına yön verirsiniz bebeğinizin neyi var özel de anlatmaya bilirsiniz cok geçmiş olsun canım rabbim bütün çocuklara şifalar versin insallah 🙏☺️
Kayracim Kahvegerek beklemek istemezseniz özel de de yapılabilir ama cihazın yeni ve çekim kalitesi önemli doktor beğenmeyebilir de sizden tekrar da isteyebilir. anladığım kadarıyla karaciğere yönelik bir çekim olacak 3yaşında çocuğunuz girmekte istemeyebilir cihaza seslerden korkabilir. Biz 3yaş hastayı almıyoruz bizde anestezi yok mesela. yani şöyle ifade edeyim size hareket etmeden durması mümkün olmadığından anestezi ile çekim yapılması daha uygun ve daha sağlıklı görüntüleme olur.. şimdiden çok geçmiş olsun İzmir de olsaydım yardımcı olmaya çalışırdım 🙃
Kahvegerek gorkem2211 3 yaşında oğlum ben otizmden şüphelendiğim için gittim ama doktor ayrıntılı kan aldı. Fenikülün gibi bi değeri fazlasıyla yüksek çıktı. O yüzden MR istedi öyle bi hastalık varmış öğrenmesine zekasının gelişmesine neden oluyormuş. Bunlar bi şüphe tabi doktor için emin olmak istedi ama benim içim hiç rahat değil 😔
Reckless Kahvegerek bizim 3 aylıktı bi gece önceden yatış verdiler gece 4te kaldırıp sabah 10a kadar uyutmadık 9 buçukta atarax verdiler öyle çekildi. Zar zor tuttum tabi son saatlerde ayakta bayılıyordu uykudan hele ataraxtan sonra hepten gitti gözler
antropologanne Kahvegerek Merhaba çok geçmiş olsun öncelikle. Bahsettiĝiniz hastalık fenilketonüri mi acaba ?
Woody Kahvegerek bir arkadasim mr öncesi çocuğuna seni astronotlarin bindiği cihaza goturecegim, uzay aracina bineceksin givi seyler söylemişti. Çocugu bu sekildw hazirladilar. Inanilmaz heyecanli ve meraklı gitti. 3 yas civarıydı o da
gorkem2211 Kahvegerek insallah bisey çıkmaz bu zamana kadar bazı şeyler farkedilmiyor rabbim açık şifalar versin insallah insallah bisey çıkmaz tedavi ile geçer 🙏🙏🙏🙏🙏🙏
Reckless Kahvegerek evde biraz zor oluyor o iş bence ya hastanede bi gece önceden alsalar sanki daha kolay olur