ErtugrulAnnesii
[bilinmeyen] nasıl mama kurbanı olmus?😞
Nisanur
Ya benimde sinirlerimi bozdu o haber 😬
Nisanur
[bilinmeyen] evet aynen öyle ama her mamayla ilgili bişe araştırdığımda o çıkıyo karşıma resmen psikolojim bozuldu 😒
Merveksr
[bilinmeyen] şimdi Google yazdım da kaç tane haber var bu şekilde hepsi de mama yla alakalı rabbim korusun tüylerim diken diken oldu ben oğlumu emziriyorum gazını alıp yatırıyorum nasıl yapmamız gerekiyor emzirdikten sonra yarım saat yatırmasak mı acaba ?
GmzSnn
Dün akşam 6 aydan sonra emzirme mamaya başLa diyen birine mamanın içeriğini göstercektim kötüLeme amaçLı değiL ama sütüm warken neden mama wereyim diye sussun diye anne sütü 6 aydan sonra mamadan daha az faydaLı deyince sinir oLdum mama werene sütü süt werene mamayı tawsiye ediyoLar benmde karşıma o çıktı korktm kapattm
GmzSnn
[bilinmeyen] ay gıcık oLdum sürekLi sütün 6 aydan sonra su niyetine içer kiLo aLdırmaz sağLıksaL bişeyi yoktur 6 aydan sonra formüL süte geç hayır bide demezmi sen iLk çocuğu nasıL büyüttün bu kafayLa diye 😂😂 bu karıLar adamı yerLerrrr
GmzSnn
[bilinmeyen] aynen ay emzirsen deeeerttt mama wersen deerrrtt emzirsen emzircek kıyı köşe ararsın mama wersen mama yapcak kap su bi dünya para baydığın mamaLar uğraşırsın zaten canımız burnumuzda 😒😒
GmzSnn
[bilinmeyen] iLk doğdğnda resmen etini koparmışLar gibi ağLıyodu acıkınca
Bitanesi
[bilinmeyen] ya o sadece emen bebekte de olur Allah korusun annem hep der hafif yan yatır dikkat et diye
GmzSnn
[bilinmeyen] dinen de 2 yaşa kadar münasiptir diyo ay
GmzSnn
[bilinmeyen] yooo ben 2 aydan beri geceLeri yattığı yerden doyuruyorm dışardaykendr arabası içinde yatarken doyuruyorum arabadayken maxicoside yatarken doyuruyorum bi tek ewdeyken we gündüzken kucağmdayken gazı zaten hep kendi çıkarıyo
GmzSnn
[bilinmeyen] mamayLa aLakası yoktur nefes aLamayan bebek bi anda giderdi bence saatLer sonra değiL kusmuş oLabiLir oda geri yutmuş da oLabiLir ne biLim sebebi sadece mama yedi diye oLmamaLı
Barisalpinannesi
Ben hep yuzustu yatiriyorum yastiksiz. Önceden reflu yastiginda yatiyordu artik kendi odasinda yataginda. Allah korusun bebeklerimizi.
GmzSnn
[bilinmeyen] ama sessiz ortam yutkunduğunu duyuyosun yutkununca boğaza birkmez ki
GmzSnn
[bilinmeyen] bnmkide çok sewiyo yüz üstünü
Barisalpinannesi
[bilinmeyen] evet cok rahat uyuyor. Zaten yumusak bir zemin degil ve kafasini cok rahat hareket ettirebiliyor.sids icin diyorsaniz allah korusun kesin kanitlanmis bir durum soz konusu degil. Zaten bebisler donmeye baslayinca istedikleri gibi yatmiyorlar mi?
GmzSnn
Barisalpinannesi düz yatırsamda benmkide yüz üstü şekLe geLip o şekiL uyuyo 24 saat başında duramayız ki 🤷🏻♀️ Gece uyurken istediği şekiLde yatıyoLar
Barisalpinannesi
[bilinmeyen] sids ani bebek olum sendromu demek. Neden oldugu tam olarak bilinmiyor. Bana daha guvenli geliyor yuz ustu daha tehlikeli bence. Cok yumusak bir yatak olmadigi icin sorun yok icine gomulmuyor kesinlikle. Tabi en sagliklisi yan yatirmak. Ama dönmeye baslayinca zaten dedigim gibi istedikleri gibi yatiyorlar.
GmzSnn
[bilinmeyen] orasıda Rabbim büyük ay o bebeğin wadesi doLmuş aLmış yanına herşeyde korkarsak nasıL yetiştircez bazende soğukkanLı oLmak zorundasındır